DressCloud

Korektor Bell HypoAllergenic

Hej!
Tym razem przybywam z recenzją korektorów marki Bell HypoAllergrnic - HypoAllergenic Lightening concealer nr 02 i 04. Korektory są dostępne w 4 wariantach kolorystycznych i myślę, że to jest duży plus tej marki. Co prawda jeśli chodzi o jej dostępność to wiem, że bywa ciężko, ale muszę przyznać szczerze, bez oszukiwania, że odkąd testuję produkty HypoAllergenic to jestem mega zadowolona i naprawdę świetnie się sprawdzają. Chyba jesteśmy przyzwyczajeni do tego, że Bell kojarzy się z tanimi produktami i niekoniecznie dobrymi, otóż muszę obalić ten mit i przy okazji sama się przyznać, że do nie dawna sama tak uważałam. Wiadomo, marka Bell jest tańsza niż inne, ale produkty z linii HypoAllergenic nie są ani zbyt tanie ani zbyt drogie. Myślę, że cena jest jak najbardziej adekwatna do jakości produktu. Już kiedyś dodawałam post na temat fluidu i bazy matującej (odsyłam do linku na końcu posta) i już wtedy byłam zachwycona. Gdyby nie to, że produkty wpadły w moje ręce przypadkiem, pewnie nie zwróciłabym na nie większej uwagi, a to byłby błąd. Testuję różne produkty tej marki już od roku i z czystym sumieniem gorąco je polecam i sama sięgam po kolejne opakowania. Przede wszystkim te produkty są bardzo delikatne dla skóry i przyjazne, ja często miewam jakieś problemy z nowymi kosmetykami, ponieważ potrafią uczulić, ale Bell pod tym względem jet rewelacyjne. Już dawno nie używałam takich wspaniałych produktów. Jeszcze nie raz wpadnę z recenzją kolejnych, bo chętnie zaglądam po nowości z ich strony.
Teraz krótko i na temat, ponieważ tutaj nie trzeba dużo mówić.
Zarówno korektor nr 02 jaki 04 dają sobie radę z ukryciem niedoskonałości. Numerek 04 jest w pięknym odcieniu bardzo jasnego liliowego fioletu i ten szczególnie przypadł mi do gustu, ponieważ nałożony na lekkie niedoskonałości czy zaczerwienia przed podkładem działa cuda! Do tego świetnie się rozprowadza i szybko wchłania. Kiedy nałożymy go na miejsca z niedoskonałościami i potem pokryjemy podkładem, otrzymujemy efekt promiennej i gładkiej cery. Opakowanie przy codziennym zużyciu nie jest bardzo wydajne, ale mimo wszystko jest wart kolejnego zakupu.
Numer 02 jest w takim dość klasycznym odcieniu, dopasowuje się do koloru naszej cery i również ma perfekcyjne krycie, ale jest także doskonały pod oczy. Idealnie koryguje wszystkie cienie i piękne rozświetla, dzięki czemu wyglądamy na perfekcyje, wyspane i promienne. Tak jak w poprzednim korektorze nakładam go przed użyciem podkładu pod oczy lub na konkretne miejsca i jestem bardzo zadowolona z efektu jaki otrzymuję.
Podsumowując bardzo polecam i zachęcam do wypróbowania, ponieważ są warte swojej ceny. Ja bardzo lubię testować nowe kosmetyki, ale zawsze mam w kosmetyczce te z Bell HypoAllergenic i nie wyobrażam sobie bez nich makijażu.

Bell możecie kupić tutaj: BELL SKLEP oraz KONTIGO

Na koniec mam jeszcze propozycję. Jeśli chcecie współpracować z markami i testować oraz promować ich produkty zachęcam do założenia konta na whitepress.pl. Zakładacie konto jako blogger/influencer i podajecie swoje media społecznościowe, w których będziecie promować produkty, opisz co was interesuje i złożcie oferty. Wszystko jest bardzo proste, Zapraszam!
WHITEPRESS


I tak jak obiecałam link do postu o bazie i fluidzie TUTAJ




Komentarze

Popularne posty

Liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *