DressCloud

Kosmetyki Under20

Hej!
Jakiś czas temu testowałam kosmetyki Under20. Miałam już z nimi styczność parę lat temu, więc nie były mi obce. Jak już wspomniałam w poście o kosmetyku marki Vipera, nie znalazłam jeszcze idealnego kosmetyku na niedoskonałości, ale do Under20 mam sentyment.
To może nie przedłużając, napiszę parę zdań o produktach.






KREM MATUJĄCY BB
To jest najlepszy krem BB jaki kiedykolwiek używałam. Codziennie tak naprawdę zaczynam od niego dzień. Jak tylko wstaję, nakładam ten krem na twarz i od razu moja cera jest wygładzona i promienna. Świetnie sprawdza się jako baza pod podkład. Ja jestem zachwycona tym kremem, ponieważ jest bardzo lekki i wydajny, a moja twarz bardzo dobrze z nim współpracuje. Używam go już bardzo długo i cały czas mam to samo opakowanie, więc wydajność jest naprawdę świetna. W najbliższym czasie wybieram się do Rossmanna po kolejne opakowanie. Co do ceny myślę, że jest jak najbardziej adekwatna do jakości tego produktu. Bardzo często moja twarz rano była szorstka, a dzięki temu kremowi jest miękka, gładka, matowa, ale jednocześnie pełna blasku. Jeśli jeszcze nie znacie tego kremu BB to ja polecam go z czystym sumieniem. 
Krem TUTAJ




TONIK ANTYBAKTERYJNY PRZECIW ZASKÓRNIKOM
Co do tego produktu mam troszkę mieszane uczucia, ale to nie oznacza, że jest zły. Osobiście nie mam i nigdy nie miałam problemu z zaskórnikami, więc nie jest on przeznaczony dla mnie. Ogólnie jeśli chodzi o oczyszczanie twarzy jest świetny, ponieważ pozostawia skórę bardzo nawilżoną. Również jest bardzo wydajny, ale mnie jednak trochę podrażnia. Moja twarz nie wspópracuje z tym produktem tak jak powinna, ale myślę, że jeśli ktoś ma problem z zaskórnikami sprawdzi się doskonale. Mój problem polega na tym, że czasami wystarczy jeden zły składnik w produkcie i mój skóra od razu reaguje negatywnie. Także polecam po prostu wypróbować go osobom, dla których jest przeznaczony :)
Tonik TUTAJ


PUDER MATUJĄCY
Ja jestem bardzo wielką i oddaną fanką pudru transparentnego i bardzo rzadko sięgam już po taki, ale z tego jestem zadowolona. Jest bardzo lekki, więc jeśli ktoś lubi bardzo dobre i mocne krycie to niestety od razu muszę powiedzieć, że ten puder tego nie da. Sam produkt również jest bardzo wydajny, ale jak już wspomniałam wcześniej, rzadko po niego sięgam, więc nie wiem czy równie wydajny jest przy codziennym użyciu. Szczerze mówiąc nie zawsze zależy mi na mocnym makijażu, więc jeśli moja twarz nie wygląda najgorzej to sięgam po ten puder i efekt jest bardzo naturalny, ale też maskuje to co powinien.  Kosmetyki Under20 mają za zadanie przede wszystkim dbać o naszą cerę, więc nie dadzą nam efektu maski. Jeśli lubicie naturalne krycie i gładką twarz to ten puder powinien się sprawdzić. Ja na pawno po niego jeszcze sięgnę.
Puder TUTAJ



PIANKA OCZYSZCZAJĄCA PORY DO MYCIA TWARZY
To kolejny produkt, w którym jestem zakochana. Nie znam osoby, która nie kocha pięknego, soczystego, arbuzowego zapachu tej pianki. Jeste nieziemski! Aż nie chce się jej zmywać z twarzy. Tutaj niestety przy codziennym użyciu, nie jest ona bardzo wydajna, ale tak naprawdę wystarczy mała ilość, aby oczyścić twarz. Co do samego działania produktu to jestem z niego bardzo zadowolona. Pianka jest bardzo delikatna i ma lekką konsystencję. Jeśli chodzi o oczyszczenie twarzy to sprawdza się idealnie, pozostwaia twarz wygładzą oraz uczucie odświeżenia. Świetnie zmyje resztki makijażu. 
Pianka TUTAJ


Under20 ostatnio zmienił wygląd opakowań, ale skład produktów jest nadal taki sam. Wszystkie kosmetyki znajdziecie w internetowym sklepie Under20 oraz w drogeriach Rossmann.

Komentarze

  1. Jako tako kosmetyków do pielęgnacji twarzy nie używałam z tej firmy ale miałam podkład i był świetny! Więc domyślam się, że i te kosmetyki muszą być super :) i fajne pudełeczko <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, niby kojarzę markę, często ją gdzieś widzę i spotykam, ale nigdy nie używałam żadnego z ich produktu. Trzeba to zmienić, w końcu niedługo już niestety nie będę under 20 :D Świetna paczka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja naprawdę polecam! Są świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *