DressCloud

Fluid matujący oraz matująco-wygładzająca baza pod makijaż Bell Hypoallergenic

Hej!
Od jakiegoś czasu testuję kosmetyki marki Bell Hypoallergenic i dzisiaj kolej na Hypoalergiczny fluid matujący oraz Hypoalergiczną  matująco-wygładzającą bazę pod makijaż.
Oba kosmetyki mają świetną i lekką konsystencję, ale po kolei.

HYPOALERGICZNY FLUID MATUJĄCY
Ja posiadam odcień 01 Light Beige. Muszę stwierdzić, że mimo wszystko jest on troszkę ciemny, ale jeśli chodzi o całokształt jest naprawdę niezły. Jak już wspomniałam ma świetną konsystencję i bardzo fajnie się rozprowadza, a jako baza pod podkład również jest świetny. Jeśli chodzi o wygładzenie i matowanie twarzy nie jest to może mój ideał, ale i tak świetnie sobie radzi. Producent zapewnia nas, że ten produkt nie pozostawia efektu maski oraz maskuje zaczerwienienia oraz niedoskonałości i rzeczywiście tak jest. Jest również bardzo lekki i kompletnie nie czuć go na twarzy. Więcej tutaj nic nie napiszę, ponieważ jak już wspominałam nie jest to mój produkt idealny, ale naprawdę jest niezły, także mogę go świadomie polecić.



HYPOALERGICZNA MATUJĄCO-WYGŁADZAJĄCA BAZA POD MAKIJAŻ
To jest mój zdecydowany faworyt. Jeśli o mnie chodzi to ta baza jest dla mnie idealna. Świetnie matuje i wygładza twarz, szybko się wchłania i pozostawia skórę idealnie wygładzoną. Każdy podkład nałożny na tę bazę wyglada rewelacyjnie. Muszę przyznać, że ta baza naprawdę przedłuża trwałość makijażu oraz sprawia, że nasza twarz bardzo ładnie wygląda. Nie wiem czy trzeba pisać co jeszcze... W tej bazie jestem totalnie zakochana! 






Podsumowując 
Z czystym sumieniem mogę polecić oba te produkty.

Komentarze

Popularne posty

Liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *