DressCloud

Lady in red

 Kto nie kocha czerwonej sukienki? Zawsze bałam się tego koloru bo wydawał mi się jakiś taki wulgarny i zbyt kontrowersyjny, ale myślę, że to po prostu kwestia wieku - im jestem starsza tym bardziej kocham czerwień w każdej części garderoby. Sukienka hiszpanka z rękawami z falbankami to jest to! Latem sprawdza się idealnie. Ja osobiście jestem zakochana w tych rękawach, chociaż przyznam szczerze, że w codziennym życiu bywają uciążliwe to na zdjęciach robią dobrą robotę. Posiadam taką również w kolorze czarnym i jestem z nich bardzo zadowolona. Są bardzo wygodne i sprawiają wrażenie "wow". Gumka w części dekoltu sprawia, że sukienka bardzo ładnie leży i nawet panie z małym biustem nie muszą się martwić o to, że coś będzie nie tak. 


Sukienka; BONPRIX

Zdjęcia cudowna Ada Kossmii Fotografia 













Komentarze

Popularne posty

Liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *