DressCloud

Vipera Cos-Medica

Hej!
Chyba nie ma takiej osoby, która ma naprawdę idealną cerę i nie musi się przejmować zbyt wielkim kamuflażem. Jeśli jest ktoś taki to zazdroszę i ta osoba naprawdę ma dobre życie. Wszystkie rzeczy, które czytamy w internecie na temat tego jak dbać o cerę poprzez pielęgnację, higienę i dietę niestety są prawdą. To jest naprawdę ważne, ale w codziennym zabieganym życiu jednak ciężkie i to także ma wpływ. Co z tego, że naprawdę dbamy o siebie i swoją skórę, jeśli żyjemy w stresie i zabieganiu i to niestey ma największy wpływ na naszą cerę. Jednak znajdziemy masę produktów, które zapewniają nas o swoim magicznym i szybkim działaniu. Ja testowałam już chyba wszystko co tylko istnieje. Co do marki Under20, niestey niektóre produkty nie poprawiały stanu mojej cery, ale kilka jest naprawdę świetnych i często do nich wracam. Obiecuję, że w najblizszym czasie powstanie post na ich temat. Jednak, żadne inne produkty nie spełniały moich oczekiwań.
Pewnego razu przy okazji jakiś zakupów, natknęłam się na próbkę kosmetyku Vipera cos-medica.
na początku nawet nie miałam zamiaru jej próbować, tylko położyłam gdzieś na półce. Po jakimś czasie ją znalazłam i postanowiłam wypróbować :D No i muszę przyznać, że efekty mnie zaskoczyły. Może nie ma od razu błyskawicznej zmiany, ale przy codziennym stosowaniu naprawdę widać efekty. Jak dla mnie ten produkt jest rewelacyjny. Mowa tutaj o Serum na noc, które ma za zadanie regenerować skórę i usuwać zaczerwienienia. Przede wszystkim produkt jest przezroczysty o lekkim zapachu, więc to zdecydowany plus. Bardzo szybko się wchłania, a twarz rano jest wygładzona i wypoczęta. Zaletą jest też opakowanie, co prawda opakowanie jest małe, ale bardzo wydajne, co ułatwia pompka, która za jednym naciśnięciem daje wystarczającą ilość produktów. Ja jestem jak najbardziej przekonana do tego produktu, ponieważ konsystencja jest bardzo lekka i delikatna dla skóry twarzy i co najważniejsze nie podrażnia skóry.
Naprawdę polecam ten produkt. Ja nie znalazłam w nim żadnych wad, może oprócz natychmiastowego działania, ale niestety jeśli chodzi o naszą cerę trzeba dbać o nią od zewnątrz oraz od wewnątrz. Zła dieta niestety oraz styl życia mają ogromy wpływ, na wygląd naszej cery.
Niektórzy mogą stwierdzić, że cena produktu jest za wyskoka, jak na taki mały produkt, ale moim zdaniem jest adekwatna do jakości produktu.

Serum oraz inne produkty z serii Cos-medica znajdziecie TUTAJ



Komentarze

Popularne posty

Liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *