DressCloud

Nivea - Płyn do demakijażu oczu

Hej!
Ostatnio używam trochę więcej makijażu, więc potrzebowałam dobrego produktu do demakijażu, ponieważ mój nie radził sobie z całym makijażem. Przypomniałam sobie, że parę lat temu wpadł w moje ręce płyn do demakijażu marki Nivea, więc postanowiłam do niego powrócić. Przy okazji odkryłam drugi produkt czyli płyn do demakijażu dla oczu wrażliwych. No i muszę przyznać, że moja miłość do tych produktów jeszcze bardziej wzrosła. Jeśli chodzi o ten klasyczny, niebieski płyn, to zakochałam się w nim już dawno, dawno, ponieważ radzi sobie rewelacyjnie z każdym makijażem. Jeden i drugi produkt ma tłustą konsystencję, ale bardzo przyjemną i delikatną. Naprawdę wystarczy niewielka ilość produktu, żeby szybko pozbyć się całego makijażu oka. Używałam bardzo wielu produktów do demakijażu, ale żaden nie był idealny. Ja nie wyobrażam sobie życia bez któregokolwiek z tych płynów.
Jeśli szukać płynu, który skutecznie zmywa makijaż a przy okazji dba o oczy to jest to strzał w dziesiątkę! Bardzo dobrze radzi sobie nawet z resztkami kleju do sztucznych rzęs, czyli lepiej być nie mogło. Ja muszę przyznać, że nigdy nie używałam nic bardziej delikatnego niż te płyny. Co do ceny może rzeczywiście jest troszkę wysoka jak za pojemność, ale jest bardzo wydajny, a jakość adekwatna do ceny. Wolę zapłacić więcej i spać spokojnie niż podwójnie męczyć oczy.






Komentarze

  1. O super post! Na pewno wypróbuje tego płynu do demakijażu oczu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty

Liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *