DressCloud

Pokaż swój styl

Hej!
Sama długo czekałam, aż dodam ten post i będę mogła podzielić się swoją recenzją książki "Pokaż swój styl" Aimee Song. Muszę przyznać, że nad kupnem tej książki zastanawiałam się bardzo długo i czytając różne recenzje i opinie na jej temat tak naprawdę, żadna nie przekonała mnie w stu procentach, aby po nią sięgnąć. Teraz gdy już skończyłam ją czytać nie żałuję, że zaryzykowałam. Ta książka to po prostu złoto i diamenty jeśli marzycie o szerokim zaistnieniu w instagramie. Przyznam szczerze, że podtytuł "Jak się wyróżnić, przyciągnąć obserwujących i zbudować markę na instagramie", nie przekonał mnie, że ta książka zawiera ciekawe triki i porady na ten temat. Przecież nic nowego już nie można na ten temat powiedzieć, wszystko można znaleźć w internecie. Niespodzianka! Aimee Song przedstawia sposoby, o których nawet ja jeszcze nigdy nie przeczytałam w internecie. Ta książka to naprawdę bardzo dobry przewodnik dla tych, którzy chcą robić dobre zdjęcia i zostać zauważonym na Instagramie. W 5 rozdziałach jest umieszczone wszystko, co każdy blogger powinien wiedzieć. Ktoś może pomyśleć, że to nudny przewodnik jak być sławnym i wyglądać perfekcyjnie na każdym zdjęciu, otóż nie.
Książkę czyta się bardzo szybko i z zaciekawieniem. Zawiera dużo zdjęć, opisów, porad i zadań, ale przede wszystkim przedstawia samą historię Aimee. Autorka przedstawia swoją własną historię i drogę, którą przebyła, żeby znaleźć się na szczytach najsławniejszych ludzi na instagramie. Ja po przeczytaniu książki jestem wręcz przesiąknięta pozytywną energią i chęcią stworzenia dobrych zdjęć. Naprawdę robienie zdjęć stało się dla mnie wielką pasją kiedy przeczytałam książkę "Pokaż swój styl". Przede wszystkim Aimee przedstawia to wszystko tak prosto jakby to była bułka z masłem i rzeczywiście tak jest. Potrafi uzmysłowić rzeczy, na które tak naprawdę nie zwracamy zbyt często uwagi. Zabiera nas w piękną podróż po Instagramie i trikach, które pomagają w robieniu naprawdę dobrych zdjęć. Oczywiście nie od razu Rzym zbudowano, ale te rady są tak praktyczne i prawdziwe, że przy codziennym stosowaniu naprawdę widać różnicę we własnych zdjęciach. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tym w jaki sposób Aimee opisuje technikę robienia zdjęć oraz wyjaśnia krok po kroku ja ustawić aparat, jakie funkcje będą przydatne, to tak naprawdę ważne rzeczy, na które nie zwracamy uwagi, a naprawdę działają cuda. Myślę, że przede wszystkim dość dokładnie opisuje jak powinno wyglądać konto na instagramie, aby było piękne, estetyczne i zgrane. Ja dzięki tej książce nauczyłam się, że cierpliwość, estetyczność i praca naprawdę pomagają w osiągnięciu celów. Każdy kto goni za większą ilością obserwatorów na instagramie albo marzy o karierze powinien przeczytać "Pokaż swój styl". Jeszcze nie dawno miałam ogromne parcie, aby zdobyć swój cel, ale ta książka uświadomiła mi, że to nie jest ważne. Na pewno wrócę do tej książki chyba jeszcze dziś, ponieważ dzięki niej odkryłam, że naprawdę lubię swoje życie, a na wszystko przyjdzie czas. Lepiej osiągnąć sukces małymi krokami,  który przyniesie więcej radość i powodzenia, niż brać udział w wyścigu szczurów i ślepo dążyć po trupach do celu. Dopieszczanie swoich prac i dążenie do perfekcyjnego przekazania swoich dzieł, naprawdę zaowocuje w postaci dużego grona fanów. Ważne by znaleźć swój temat i powoli go realizować.



 










Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty

Liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *