DressCloud

L'OREAL ELSEVE FIBRALOGY

Hej!
Już od dłuższego czasu testuję szampon i eliksir L'oreal Elseve Fibralogy. Produkty są przeznaczone dla włosów cienkich i pozbawionych gęstości. Wydaje mi się, że żaden szampon nie jest tak magiczny, żeby dodać objętości, więc i tutaj, żadnych tego typu efektów nie można się spodziewać. Muszę przyznać iż mimo tego, że absolutnie nie wierzę w zapewnienia producentów, że dzięki tym produktom nasze włosy od razu będą gęste, to jestem tymi produktami zachwycona.
Szampon ma bardzo ładny zapach i przede wszystkim jest bardzo wydajny. Niewielka ilość produktu wystarcza na moje włosy a są dość długie, więc to jest niesamowity plus. Muszę przyznać, że zawsze mam z tym problem, ponieważ każdy szampon, który używam zanim zacznie się pienić to potrzeba naprawdę sporej ilości. Jak już wcześniej wspomniałam objętości nie widzę żadnej, ale jeśli chodzi o moje włosy to widzę poprawę. Po użyciu tego szamponu są bardzo miękkie i łatwiej się układają. Problem moich włosów polega na tym, że po niektórych szamponach bardzo się  puszą i ciężko jest z nich coś stworzyć. Od kiedy używam tego szamponu to zapomniałam o tym problemie. Nie puszą się, ale też nie są bardzo cienkie. Jeśli ktoś lubi lekkie włosy, z których da się stworzyć dobrą fryzurę to polecam ten szampon w 100 procentach.
Dwufazowy eliksir również sprawdza się u mnie znakomicie. Moje włosy nie tolerują tego typu produktów i potrafią na drugi dzień po użyciu eliksiru wyglądać jakbym nie myła ich z tydzień, ale tutaj jestem mega pozytywnie zaskoczona. Mogę używać tego eliksiru na noc lub w ciągu dnia i włosy zawsze wyglądają świetnie i do tego pięknie pachną. Ja preferuję jednak używania tego eliksiru na noc, ponieważ mam dość cienkie włosy, więc jeśli chcę zrobić kucyk lub kok nie wygląda to zbyt efektownie. Spryskuję włosy u nasady tym eliksirem, związuję w luźnego koka i idę spać. Jeśli zależy mi na tym, aby rano nie spędzać dużo czasu na układaniu fryzury to ten trik sprawdza się świetnie. Mogę rozpuścić włosy, lekko je przeczesać i zrobić super kucyk lub kok z naprawdę fajną objętością i to dosłownie w 5 minut i co więcej objętość naprawdę jest widoczna!
Ja na pewno będę używać tych produktów bardzo często. Zarówno szampon jak i eliksir są bardzo wydajne. Jeśli zależy wam na szybkiej fryzurze i naprawdę lekkich, fajnych włosach to te produkty to zapewnią!




Komentarze

Popularne posty

Liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *