DressCloud

Jak być glam

Hej!
Dzisiaj trochę o książce Jak być glam Fleur de Force. Książkę mam już ponad rok i muszę przyznać, że jestem z niej bardzo zadowolna, chociaż wpadła w moje ręce przypadkiem. Jest to naprawdę przydatny poradnik, w którym nie znajdziemy tylko i wyłącznie porad na temat tego jak dobrze wyglądać. Na pewno ta książka przyda się osobom, które chcą zabłysnąć na instagramie, blogu. you tube. Porady na temat tego jak rozwinąć skrzydła może nie będą dla niektórych żadną nowością, ale myślę, że sama książka na pewno coś wniesie do życia. 
Książka jest podzielona na 9, dość konkretnych rozdziałów. Naprawdę szybko się ją czyta, a niektóre informacje są naprawdę cenne. Fleur ujawnia triki urodowe na temta makijażu, włosów, podróżowania, zdrowej diety oraz ćwiczeń. To co bardzo mnie urzekło w tej książce to ukazanie jaki makijaż pasuje do konkretnej tęczówki oka, jak wybrać odpowiedni podkład pod względem krycia, formuły i koloru oraz zdjęcie z opisem, do czego używać konkretnych pędzli. Makijaż jest opisany bardzo szczegółowo, skupiając się na poszczególnych elementach - oczy, brwi, usta, konturowanie i to jest ogromy plus tej książki. Nie są to może jakieś nadzwyczajne triki, ale podstawy, które na pewno pomogą w doskonaleniu makijażu. Oprócz takich porad na temat makijażu, Fleur nie zapomina o pielęgnacji twarzy i znajdziemy tam również kilka przepisów na maseczki domowej roboty, zarówno dla twarzy jak i włosów. Jeśli chodzi o włosy to porusza bardzo ważne kwestie, o których na codzień myślę, że jednak zapominamy. Gdy przeczytałam rozdział moda to już od razu przyznałam tej książce 10/10. W tej kwestii jest mistrzynią! Wszystko jest dokładnie opisane od wyboru odpowiednich ubrań co do figury po dodatki. Jeśli szukacie naprawdę użytecznych porad w kwestiach modowych to ta książka na pewno spełni wasze oczekiwania. Są takie tematy, w których nic nowego nie da się już powiedzieć, więc strona z nagłówkiem " Jak dobrze wychodzić na zdjęciach" nie przedstawi wam, żadnych nowości, ale pokaże, że to co już wiecie naprawdę ma znaczenie i jest prawdą. Na temat podróży też można nieco poczytać w tej książce i ja osobiście jestem z tych porad zadowolona. Co do zdrowego i aktywnego trybu życia, wydaje mi się, że również nic nowego was nie zaskoczy, aczkolwiek napewno znajdziecie tam rady perełki, które uświadomią, że najważniejsze to motywacja! Chociaż, przepisy na 3 smakowite koktajle mogą was zachęcić do zdrowego odżywiania. Oczywiście znajdzie się tam też kilka przepisów na zdrowe i pożywne przekąski. To co najważniejsze w tej książce to kilka słów na temat wiary w siebie i akceptacji swojego ciała. Jest tam parę mądrych słów, które powinny zostać nam w głowach na dłużej. 
Na sam koniec Fleur motywuje do spełniania swoich marzeń i wiary w swoje możliwość.
Książka naprawdę ma dobry przekaz i siłę motywacji, ja dużo z niej skorzystałam i dość często do niej wracam i za każdym razem odkrywam nowe rzeczy. Myslę, że jest przydatna i każdy kto choć trochę interesuje się takim bloggerskim życiem znajdzie coś dla siebie. Zawiera wiele naprawdę przydatnych trików do stosowania nawet w codziennym życiu. Ja polecam książkę jak być glam, ponieważ sama dużo z niej się nauczyłam i myślę, że każdy kto po nią sięgnie znajdzie jakieś przydatne informacje dla siebie.














Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty

Liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *