DressCloud

HYPOAllergenic Mat Liquid Lipstick

Hej!
Wczoraj przyszła do mnie paczka kosmetyków od Bell, a w niej między innymi matowe pomadki HypoAllergenic by Marcelina Zawadzka. Ostatnio trochę o nich czytałam i wiem, że są dość pożądane.
Same kolory myślę, że są bardzo ciekawe. Niestety nie posiadam kolorów, które bardzo chciałam wypróbować, ale po przetestowaniu czterech kolorów chyba skuszę się na zakup innych. Sama konsystencja jest bardzo fajna i łatwo się rozprowadza. W porównaniu do matowych pomadek z wibo te nie wysuszają ust i nie czuć ich na ustach a zapach jest po prostu śliczny. Piękny cukierkowy, zachęca do użycia :D Trwałość pomadki również jest bardzo dobra, nawet po jedzeniu czy piciu pomadka nadal jest na ustach, trochę "zjada się" od środka ust, ale nie jest to bardzo widoczne i tu rzeczywiście te pomadki mają duży plus. To co moim zdaniem jest najlepsze w nich to to, że usta się nie kleją. Do tej pory nie spotkałam matowej pomadki w płynie, która nie sprawiałaby, że usta jednak się kleją. Ta jest bezkonkurencyjna jeśli o to chodzi. Myślę, że wszystko zależy od ilość jaką nałożymy na usta i tutaj kolejny plus. Naprawdę wystarczy niewielka ilość, żeby idealnie pokryć całe usta i uzyskać piękny efekt, jasne kolory jednak wymagają trochę więcej ilość, ale nie jest to problem. Myślę, że te pomadki są naprawdę godne polecenia i ja z czystym sumieniem mogę je polecić. Co do ceny to myślę, że jest adekwatna do jakości produktu, lepiej zapłacić trochę więcej i mieć produkt niemalże idealny.
Podsumowując!
Kolory pomadek: ocena 5  myślę, że każdy znajdzie kolor dla siebie
Jakość: też daję 5
Trwałość: tutaj takie 5-
Zapach: zdecydowanie 6 !
Aplikacja: również 6





Kolor; London. W rzeczywistości jest to bardziej żywy kolor, bardzo ciemny, energetyczny róż.


Kolor: Warsaw. W rzeczywistości jest to ciemny koral. Jest to zdecydowanie mój faworyt. Naprawdę cudny kolor! Jestem w nim zakochana!

Kolor: Berlin, w rzeczywistości trochę bardziej fioletowy, również bardzo piękny kolor


Kolor: Sydney. Niestety ten kolor nie przypadł mi do gustu, ale myślę, że u niektórych osób na pewno się sprawdzi.

Moje ulubione kolory to Warsaw i Berlin, więc z pewnością będę ich często używać na co dzień. London również jest śliczny i na pewno będę go używać na jakieś okazje, bo na co dzień jest dla mnie trochę za mocny. 

Pomadki można kupić w:
 Rossmann ( cena 19.49) 
Hebe (cena 18.99)
oraz w internetowym sklepie Bell



Komentarze

Popularne posty

Liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *