DressCloud

Ponad Wszystko



Hej!
Ostatnie wieczory i noce ;D spędziłam z książka "Ponad Wszystko". Nie ukrywam, że do przeczytania skusił mnie film, jaki i całe bum na tę książkę. Mam taki dziwny zwyczaj, że zawsze najpierw czytam książkę, a potem oglądam film, więc filmu jeszcze nie mogę ocenić. 
Co do książki... hmm myślę, że jest to typowy romantyk dla młodzieży, ale nie przesadzony. Cała historia jest bardzo realna i naprawdę mogłaby się przytrafić w czyimś życiu. Osobiście uważam, że mało jest takich książek, które nas wciągają i pochłaniamy pół książki w jeden dzień, ponieważ nie możemy się doczekać co stanie się w kolejnym rozdziale. Ponad Wszystko właśnie do takich książek należy, bardzo szybko wciąga i akcja jest bardzo przejrzysta bez żadnych bezsensownego przedłużania czy dodatkowych nudnych wątków. Myślę, że przyjemność czytania wynika, przede wszystkim z rysunków, które się w niej znajdują i bardzo krótkich rozdziałów, aczkolwiek są bardzo rozbudowane w akcję.
Więcej napisać nie mogę, bo opowiedziałabym całą książkę :D
Czy polecam ? Jeśli ktoś jest fanem miłosnych przygód i lubi książki o miłości to zdecydowanie jest to obowiązkowa lektura. Jest to lekka opowieść, chociaż czasami ma dreszczyk emocji, ale warta przeczytania. Mimo wszystko otwiera oczy na pewne sprawy i daje trochę do myślenia. Ja na pewno w najbliższym czasie obejrzę film, a książkę z pewnością przeczytam jeszcze raz albo i kilka.
Mam na swojej półce kilka innych książek w tej tematyce, ale o nich innym razem.













Komentarze

Popularne posty

Liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *